יום שלישי, 4 בפברואר 2014

יום עם לפרקון

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שחוויתי עם שיפ-הלפרקון שהגיע מאירלנד.
ביום שישי נסענו לקיבוץ מסדה לנטוע עצים לחג ט"ו בשבט.(חג ט"ו בשבט הוא חג שבו נטעים עצים ואוכלים פירות מסוגים שונים).
נסענו על טרקטורים בשדות הקיבוץ ובדרך עצרנו לקטיף של אשכוליות אדומות ובננות.
ארץ ישראל היא ארץ זב חלב ודבש יש בה הרבה מונים של גידולים.
שהגנו למקום הנטיעות חפרתי בור עם מעדר ושתלתי עץ בשבילי ובשביל שיפ. הכנתי שלט בשמנו שיפ ותומר ושמנו אותוליד כל שתיל. הצטלמתי עם שיפ קיבלנו ממתקים ואח"כ חזרנו עם הטרקטורים לקיבוץ.
בקיבוץ הכינו לנו בצק להכנת פיתה בטבון.
הכנתי פיתה גדולה ולקח לי הרבה זמן לאכול אותה. למזלי הלפרקון היה רעב ועזר לי קצת.
לאחר מכן שיחקנו כדורגל וחזרנו הביתה . אני נהנתי מאוד מט"ו בשבט אני מקווה שהלפרקון יודיע ויספר על חג ט"ו בשבט באירלנד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה